Obchodní podmínky

Prostřednictvím online služby zjednodušujeme cestu odběratelů ke zdravým a kvalitním potravinám přímo od dodavatelů. Naším cílem jsou jak kvalitní potraviny, tak i kvalitní služby. Níže uvedený text obsahuje informace o všeobecných obchodních podmínkách pro nakupování v našem internetovém obchodě, který naleznete na adrese: https://vydejnachuti.cz/

1. Dodavatel

Výdejna chutí s.r.o. (dále jen jako “dodavatel”) IČ: 11851279, DIČ: CZ11851279

Dukelských hrdinů 407/26, Holešovice, 170 00 Praha 7

Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 355349.

2. Úvodní ustanovení

Objednávání zboží, jeho dodání, placení, způsob a možnosti uplatnění práv z vad, jakož i všechna další práva a povinnosti z obchodů uskutečněných prostřednictvím tohoto internetového obchodu se řídí těmito obchodními podmínkami. Dále ustanoveními §52 a násl. občanského zákoníku, zákonem o ochraně spotřebitele a dalšími spotřebitelskými předpisy.

Osoby, se kterými dodavatel uzavírá kupní smlouvy, jsou dále označovány jako “odběratelé”.

3. Objednávka

Odběratel nakupuje zboží prostřednictvím webového rozhraní na adrese: https://vydejnachuti.cz/

Zboží uvedené v internetovém obchodě představuje nabídku dodavatele. Nákup zboží se uskutečňuje vložením vybraného zboží do košíku a odesláním formuláře objednávky. To je považováno za návrh k uzavření kupní smlouvy, na jehož základě rezervujeme objednané zboží.

a) Nabízené zboží je skladem, přesto nemůžeme zaručit, že veškeré zboží bude vždy k dispozici.

b) Ceny jsou platné tak, jak jsou uvedeny, včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny jsou uvedeny v českých korunách. Pokud došlo z důvodů např. administrativní nebo technické chyby k uvedení chybné ceny, bude na to odběratel upozorněn emailem a objednávka nebude platná, pokud odběratel nepotvrdí souhlas s aktuální cenou.

c) Kupní smlouva je uzavřena odesláním emailu s potvrzením objednávky odběrateli, případně potvrzením aktuální ceny zákazníkem, podle odst. 3. b).

4. Zaplacení zboží

Platba za zboží se uskutečňuje bezhotovostně na bankovní účet dodavatele před samotným výdejem. Odběratel je povinen uvést správný variabilní symbol, který mu byl dodavatelem přidělen. Do úplného zaplacení kupní ceny zůstává dodané zboží ve vlastnictví dodavatele.

Odběratel souhlasí s tím, že daňové doklady a účtenky může dodavatel vystavit v elektronické podobě a budou mu zaslány emailem.

5. Doprava a vyzvednutí zboží

Doprava zboží na místo určení je realizována dodavatelem. Odběratel je povinen objednané zboží převzít v termínu výdejního dne, pokud se nedohodne s dodavatelem jinak. Při převzetí zboží je povinen jej řádně překontrolovat.

V případě nevyzvednutí zboží odběratelem v termínu výdejního dne a v případě, že se odběratel s dodavatelem nedohodne jinak, propadá nevyzvednuté zboží dodavateli bez jakékoliv náhrady odběrateli.

6. Odstoupení od kupní smlouvy a reklamace

Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Ve stejné lhůtě je povinen sdělit tuto skutečnost písemně dodavateli. V případě uplatnění takového práva, zasílá odběratel zboží na své náklady dodavateli.

U čerstvých surovin určených ke spotřebě do 24 hodin je třeba reklamaci učinit do 24 hodin od jejich převzetí. Z pochopitelných důvodů nelze vrátit zboží podléhající rychlé zkáze, hygienicky balené potraviny, u kterých byl porušen obal a zboží, u kterého uplynulo více než ⅓ doporučené doby trvanlivosti.

Ostatní vady musí být reklamovány bez zbytečného odkladu po jeho převzetí, nejdéle v době, po kterou lze zboží použít. Záruka se nevztahuje na vady a poškození, která vznikla nesprávnou manipulací nebo nevhodným uskladněním.

Při uplatnění reklamace odběratel prokazatelným způsobem doloží, kdy a za jakou cenu zboží zakoupil v internetovém obchodě. Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, pokud je to možné, ve složitých případech do tří pracovních dnů.

Jakost zboží při převzetí.

Pokud má převzaté zboží nedostatky (nemá očekávané vlastnosti, neodpovídá jeho množství, nemá oprávněně očekávané vlastnosti), jedná se o vady zboží, za které dodavatel odpovídá. Dodavatel a odběratel se mohou domluvit na finanční kompenzaci.

7. Vrácení kupní ceny

Dodavatel má povinnost vrátit odběrateli kupní cenu zboží, pokud odběratel platně odstoupil od kupní smlouvy. Vratka kupní ceny je poukázána na bankovní účet u banky v ČR určené zákazníkem. Úhrada musí být provedena do třiceti dnů od splnění všech povinností odběratele vůči dodavateli.

8. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR)

Odběratelé mají možnost řešit případný spor pomocí České obchodní inspekce jako obecného subjektu pro mimosoudní řešení sporů. Související informace lze nalézt na adrese https://adr.coi.cz. Česká obchodní inspekce, IČO: 000 20 869, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, e-mail [email protected].

9. Ochrana osobních údajů

Veškeré osobní údaje (uvedené odběratelem ve své objednávce, případně navazující korespondenci) shromažďuje dodavatel pouze za účelem usnadnění komunikace s odběratelem a pro potřeby vyřízení objednávky. Detaily o ochraně osobních údajů lze najít zde.

Zavazujeme se nepoužívat tyto údaje jiným způsobem, neposkytujeme údaje třetím stranám a chráníme je takovým způsobem, aby nemohly být nijak zneužity. Pokud si budete přát odstranit vaše osobní údaje, odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů, popř. máte jiné žádosti, napište nám, prosím, vaši žádost e-mailem na adresu: [email protected]. Zároveň můžete využít poštovní adresu sídla nebo datovou schránku na IDS: 64qhgmz

Postupujeme v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „GDPR“ – General Data Protection Regulation). Jeho účelem je především lepší zabezpečení ochrany Vašich dat.

10. Společná a závěrečná ustanovení

Obchodní podmínky jsou platné dnem zveřejnění v internetovém obchodě. Jako dodavatel máme právo je kdykoliv změnit a to i bez souhlasu zákazníka. Pokud se změní obchodní podmínky po uzavření kupní smlouvy, zákazník má právo volby, zda využije nové znění nebo se bude řídit platným zněním v době uzavření kupní smlouvy. V případě využití původního znění obchodních podmínek, je třeba nám tuto skutečnost sdělit bezodkladně písemnou formou.

V Praze dne 11. 10. 2021

Ing. Vratislava Janovská, Ph.D., jednatelka společnosti Výdejna chutí, s.r.o.